Nu kan jag stå igen...

...och detta tack vara den stora tyngd som lyfts från mina axlar idag, HBM-tentan, bara ordet låter ju otäckt.
Jag vet verkligen itne hur det gick, det kan ha gått precis hursomhelst, eller det är väl kanske att ta i men om jag klarade den så var det nog på gränsen.
Efter tentan sprang jag och Maria runt på stan på lätta små fötter och överallt träffade vi klasskompisar som också sprang runt på sina lätta små fötter. Tror alla var glada att det var över.
Var på jakt efter en beige kofta som skulle säga "yey", men hittade bara 4 linnen, varav 3 är likadana randiga i olika färger (budgetshopping tänkte vi och Maria slog till med 3 hon också).
Sen kom Susanna och Jannicke och vi käkade kina-mat, helt galet gott och jag åt för en hel armé.
Sprang runt lite mer på stan innan jag styrde kosan mot Annas hem. Snacka massa skit och fick massage. Har en jätteknut i skulderbladet, fattar inte hur jag lyckas med det hela tiden. Känner mig rätt smidigt och kör ju yoga och grejer. Tydligen räcker inte det..eller så gör jag fel..
Hem och gjorde absolut ingenting, jätteskönt! Städade lite också, men tappa motivationen rätt snabbt och fortsatte med att inte göra nåt.

Nu ser jag lite halvt på Roomservice, dom fixar o har sig hos Petter. Snart är det greys ,veckans höjdpunkt!!!


Pratar med Adam på msn, även fast jag inte har träffat han på hur länge som helst får han mig fortfarande att känna wiiiieee...eller kanske mer  awwww..Jag tror ju hela tiden att jag "glömt" honom, men så dyker han upp som gubben i lådan och rör till det.. Nee nu tar jag i, rörigt blir det verkligen inte.. Märklig verkan personer kan ha på en iaf.

Imorn börjar omvårdnad, känns skönt!



Kommentarer
sarah

nawww.... visst är det mystiskt att vissa personer är sådär

2007-04-25 @ 21:39:38 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback