Hem ljuva hem!

 jaa, då var jag hemma i härliga Linköping igen, känns för fint. Mina blommor var halvt döda men det ska jag bota med vatten och kärlek!
Resan hem var inte lika dramatisk men lite spänning bjöd SJ på ändå. Taken var att jag skulle byta tåg i Örebro men som vanligt är allt försenat och tågvärden sa åt oss att byta i Örebro södra istället. Så vi hoppar glatt av tåget och tittar oss omkring. Då kommer tågvärden utsuande och skriker "på tåget! på tåget igen! Fort som fan!". Jahopp. då var det bara att hoppa på tåget igen. Jag och mina medpassagerare stod där som små fån och visste inte var vi skulle. Tillslut fick vi veta att vi skulle byta i Hallsberg och resten av resan gick enligt planerna och jag var hemma i tid, fint!
Igår kväll fick jag träffa min underbara Sarah. Vi började med att shoppa loss på cupolen. Köpte ett par shorts, en kjol, en tröja och födelsedagspresent till Fia (skoja att hon kommer bli glad!). Sen fick jag ekonomisk ångest och vi lämnade snabbt stället.
Hem till familjen (känsligt ord just i Borlänge..haha) och hälsade lite på mina kusinbarn och blev utfodrade. Vandrade in till stan och körde lite biljard. Jag tror jag kan ha förstört Sarahs självförtroende för en stund framåt:
Sarah: arrrghhh...(jag tror detta ljud uppkom i samband med att jag fick ner en boll)
Jag: Oj...försöker du vara en pirat?!
Sarah: Nej, jag skulle ju vara en sexig tiger...
Tror ljuder hon letar efter är "grrr", men jag kan ju ha fel, troligtvis inte..men kanske
När vi tröttnat och tappat koncentrationen helt gick vi och drack lite cola och åt nacho-chips. Mysigt värre!

Nu ska jag åka och hämta ut 2 paket jag tydligen har fått, har inte beställt nåt så jag är väldigt nyfiken på vad det kan vara. Återkommer med info!

I natt blir det kylarbyggande i vanlig ordning. spännande



Kommentarer
sarah

äähh, det är bara du som inte vet hur en sexig tiger låter.to hell with the pirat

2007-05-04 @ 18:53:15 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback