bra slut på dagen




-Vad har du på armen?
- Målarfärg..?
-Hah, jag trodde det var en misslyckad tatuering!

Ja, det hade sannerligen varit en misslyckad tatuering. Dom är brighta på mitt jobb ibland.



Sen jag skrev sist har mitt humör stigigt väsentligt. Mina festeristkollegor gjorde susen för mitt humör, även fast det var kallt att hänga upp dom där jäkla lakanen. (Sarah, jag tror att du kommer att sakna dom!)
Sen har jag träffa Björn en sväng om. Åt på stångebro och pratade skit.  Är så gött att träffa honom, han får att mig att se på saker från lite andra vinklar. Det behöver jag, tror jag börjar bli en inskränkt och bitter människa.



Kommentarer
bon bon´s ägare

jag saknar dom där lakanen hela tiden, drömmer om dom natt som dag! puss

2008-04-07 @ 10:59:24 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback