smutsiga kläder

Skulle varit så duktigt och gått upp tidigt och tvättat idag. Lyckades faktiskt att ta mig upp kl 7, men sen vakna jag inte nästa gång förrän 10...men bara 30 min kvar på mit tvättid. Och nu finns det ingen tid som passar mig förrän nästa onsdag. Måste alla min grannat tvätta den enda tiden på dygnet jag kan. Har folk inga jobb, eller jobbar alla natt? Eller är det en kupp mot mig? Kanske borde kontakta Grannfejden så vi kan lösa det här en gång för alla.
Idag ska jag förövrigt vara effektiv. Tänkte börja så snart jag kommer upp ur soffan, vet inte när det kommer att bli dock. Har inte gått så bra hitills.
Det jag måste göra är iaf

* Mejla drakbåtsmannen
* Ringa tält- och grillmannen
* Planera mera för valborgsfejden
* Boka tid för vaccination
* Kolla så mamma gjorde rätt med anmälningar i går
* Tenta-planera
* Göra matlådor

Hm, det känns som om det är mycket mer, framförallt saknar jag "ringa hovslagare". Det hamnar alltid på såna to-dolistor. Men nu har jag ju ingen häst så jag skippar nog det. Och den här listan fylls nog på allteftersom, men nu vet jag vad jag ska börja med iaf. Good luck to me!




Kommentarer
gissa vem

guuud vilken fin blogg du har!!!

2008-04-16 @ 11:52:42 | http://sarahm.blogg.se
Jonna

Fiiiint! Jag längtar tills Sarah fixar min med. :-)

2008-04-16 @ 12:15:38 | http://jonnaliisamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback