full rulle

Har inte hunnit skriva på ett tag, har bara varit hemma i vaket tillstånd en timme det senaste dygnet.
Igår kväll var jag i Asheboro och hälsade på Adam. Var först i hans slåss-studio (karate?kickboxning?judo? nee..inte judo) och kollade på när han undervisade. Sen åkte vi med hans små pojkar och käkade kinamat. Fast dom är inte så små längre, 6 och 8 år. Var 3 år sen jag träffade dom ordentligt och konstigt nog känner dom faktiskt igen mig. Jag däremot, fattar inget av vad dom säger. Jag vet att Charlotta hade problem med det när hon var och hälsade på mig, men då förstod jag iaf. Nu nickar och ler jag och hoppas på att dom inte ber mig utföra akrobatik. Träffade flickan en snabbis också, lika söt som vanligt!
Sen åkte vi för att ta en öl, första gången i Asheboro faktiskt. Dom har haft alkoholförbud innan, dom röstar om det varje år. Och nu ville tydligen bli majoriteten ha sprit. Så Adam hade fått bygga nån bar som han var så stolt över och ville visa upp. Kvällen avslutades med bio, "Yes man", som var riktigt rolig!
När jag åkte hem sen var det nästan 10 minusgrader, fatta att temperaturen har sjunkit med nästan 30 grader sen jag kom hit?! Fast nu ska det tydligen bli varmare några dar igen...
Idag har jag kollat på Sarahs basketträning och sen shoppat all by myself, vilket var riktigt skönt som omväxling. Egentid är sannerligen en bristvara i det här huset. Medans jag har skrivit det här inlägget har min värdmamma kommit in i mitt rum 4 gånger och lagt sig brevid mig i sängen 2, haha! I natt somnade hon t.o.m här, hon var iaf här tills jag somnade. Fast jag ska inte klaga, har världens finaste extrafamilj som jag älskar och som får mig att må bra och känna mig så välkommen. Men jag är rätt nöjd att jag har lås på min dörr.
Nu är jag så utmattad att jag är osäker på om jag kommer ta mig ur sängen nåt mer ikväll. Kl är trotsallt halv 8 så det kanske är dags att sova?!

 Sarah ute på tur...

 Underbetts-Lena ute på tur...

 Joseh jobbar, vet inte varför han ser så suspekt ut

 Adam och Austin

 Dalton som har blitvit jättestor!!

 Julegranen

 Joanne på Starbucks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback