Måndagstråk

Idag har jag en riktigt oproduktiv dag. Iklädd i mysmyxor o t-shirt och placerad i soffan. Har ingen större ork att göra nåt,  spar min engergi tills imorn då jag får ut en ny hemtenta.
Helgen har iallafall varit kanon, i fredags hade vi en shoppardag. Blev lite bra-att-ha-grejer, massa mat och varsitt tv-spel.
I lördags kom Stoffe så jag lät pojkarna ha tv-spelskväll och passade på att gå till Harrys och svänga mina lurviga. Såklart massa folk eftersom det var lönehelg men roligt hade vi!
Igår fyllde min pöjk år så då blev det tårta och presenter. Hade bland annat köpt en massagedyna, bra för Mattias rygg och skönt för mig att slippa massera. Sen kan ju jag också använda den så det är ju toppen.
Ne nu ska jag försöka läsa lite så jag inte är helt oförberedd när tentan kommer. Är inte helt säker på vad den kommer handla om bara.



Kommentarer
Cattis

Hej hej! Hur går det med plugget? Det såg jätteskönt ut på eran semester! Kram

2009-09-29 @ 11:09:24 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback