Lugn tisdag

Idag blir det en liten lugnare tisdag än vanligt. Blir en tur till simhallen med Sarah och Milton, bassängen kommer vara tempererad alla tisdagar sålänge det är uppehåll på babysimmet.
Mattias är hemma från jobbet, han fick nackspärr eller ryggskott eller nåt sånt häromdan. Var på massage på jobbet igår och kom hem ännu mer mörbultad än han gick dit.

Helgen har förövrigt varit toppen. I fredags slog jag till med min första partykväll på säkert 1,5 år. Förfest hos Suzanne, hälsa på monterarkollegorna på deras julbord och därefter fullt ös på Harrys tills det stängde. Suzanne såg till att jag blev väl fylld under kvällen och vi hade riktigt roligt. Mådde inte så dåligt som jag trodde sen på lördan men lite seg var jag. Tur att jag har en snäll karl som tog hand om allt och lät mig ligga i soffan hela dan.
Resten av helgen blev mycket lugn.

Nu ska jag fortsätta mitt tvättande innan det blir baddags!
Hoppas ni får en fin dag!






Nya spännande leksaker från Goboken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback