Arbetaren

Det tar inte lång tid innan man är tillbaka i lunket som en industriarbetare. Jobbar kväll den här veckan, bara idag kvar men som vanligt ska sista dan på veckan firas med att vara extra lång. Slutar inte förrän kl 1 i natt. Är dock väl utsövd, morgon pigga Lena sov enda till 11 idag, borträknat den lilla stund jag var vaken när Mattias skulle till jobbet.

Annars känns det ganska ok att jobba, tråkigt med kväll då jag inte får träffa min kära karl nåt, åtminstone inte i dagsljus. Förstår inte att jag orkade jobba kväll i över 1 år... Fast då hade ju mina kompisar också märkliga arbetstider, annat är det nu. Får försöka se positivt på att jobba 3-skift, har ju inget val i vilket fall.

Har hitills i veckan hunnit med att umgås med båda Anna och Sarah. I helgen blir det förmodligen en tripp till Eskilstuna för att hälsa på svärfar och övrig "svär-släkt".
Jahopp, lika bra att göra mig redo för jobbet...
Hörs n



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback