Busy wednesday!

I dag har det varit full rulle igen. Efter en liten vaken stund vid 4 i natt tog vi sovmorgon till halv 8, kändes välbehövligt!

Träffade Malin och hennes lilla Linn för en lunchdejt på stan. Snurrig som jag är tog jag fel på tiden och kom 40 minuter för tidigt. Trots att jag flera gånger kollade telefon för att se så att tiden stämde. Var hursomhelst  trevligt att träffa henne igen!
Är lite avundsjuk på alla mammor som börjat jobba lite nu, vore skönt att få göra nåt annat om bara för nån dag då och då. Drömde till och med att jag var tillbaka på jobbet, hade med Isabelle in på fabriken och ställde henne i ett hörn redo för arbete. Alla såg lite lätt besvärade och hintade lite fint att jag faktiskt inte jobbade där längre. Känns härligt att jag drömmer om jobb i en fabrik!
Hursomhelt! Lunchen var trevlig och efteråt gick vi en liten vända på stan.

Hämtade ut paket och passade på att hälsa på mamma när vi ändå var i krokarna. Därefter vandrade vi bort till andra sidan stan för att leka lite hos Sarah och Milton. Lilla Isabelle lyser upp som en sol när hon får se sin idol och idag skrattade hon högt åt hans tokerier. Isabelle är mer av en fnissare annars, även om alla andra läten hon gör kommer ut med besked!

Hem och hängde lite med min kära innan det var dags att inta sporthallen igen. Body Combat stod på schemat och jag och Ida delade nog inte ut dom hurtigaste kickarna eller slagen. Men fasen vad roligt det är, verkligen allsidig träning!  Nu ska vi bara komma i form också.

Idag spexade för övrigt Isabelle till det med en ny färdighet som jag inte känner mig helt till mods med. Gick ut i köket en liten sväng när hon satt på sin lilla lekmatta. När jag kommer tillbaka in i vardagsrummet STÅR hon upp lutande mot sin leksakslåda. På mycket svajiga ben ska tilläggas. Hon har inte på långa vägar tillräcklig balans eller styrka för att kunna stå så där, men tydligen så kommer man långt på ren kämpaglöd. Gjorde några mer tappra försök, men det ville inte riktigt till sig när jag tittade. Så fort jag tittade bort däremot så stod hon vinglade nöjt igen!

Hoppas ni haft en fin dag!





Titt-ut under soffbordet!


Så mycket ömhetskänslor den här bilden ger; sitter där med sin lilla bok och kikar...


Med sikte på leksakslådans insida!


Kvällsmys/bus med morsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback