Tjejkväll

Helgen har varit toppen!
Avslutade veckan starkt med ett bodypump-pass. Var faktiskt lite starkare än jag trodde så nästa gång ska jag utmana mig själv lite mer.
Suzanne kom på middag och hängde lite. Hade gjort en chokladkaka modell nyttigare som blev ännu nyttigare då jag missade att ha i smöret. Det upptäckte vi dock efter vi provsmakat och konstaterat att det var god!

I lördags tog vi det mest lugnt. Jag och Mattias åt lunch ute vilket inte hör till vanligheterna. Sen kom Stoffe för att ha spelkväll med sin far och jag åkte iväg till Sarah för tjejkväll. Med var även Cattis, Ida och Amelie.
Sarah hade gjort jättegoda kycklingspett, klyftpotatis och dipsåser till!
Pratade och pratade i oändlighet och så härligt att få ventilera allt mellan himmel och jord med sina tjejkompisar. Jag och Cattis kastade in handduken sist och åkte inte hem förrän kl halv 2. Tur för mig att Mattias tog Isabelle på morgonen sen.

Igår städade vi lite, var och fikade hos Sarah och avslutade helgen med ytterligare ett träningspass. Gick på vattenträning med mamma och det gjorde susen för mitt lite lätt illamående. Var lite kallt i poolen, är ju van vid 34 grader på babysimmet.

Hoppas ni också haft en bra helg!



Middag!


Storebrorsmys!


Lilla städhjälpen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback