Ida-tajm

Igår var Ida och Casper med på alla tisdagsaktiviter igen, precis som förr i tiden (i höstas alltså höhö). Ska bli skönt om några veckor när hon inte jobbar och är med oss varje tisdag!
Först var det babycafé, ganska lite folk men trevligt hade vi ändå. Efter det tog vi en långpromenad så de små barnen skulle få sova lite.
På babysimmet var hon så duktig min lilla skrutt; hon satt på en sån där "flotte" och så sa jag "isabelle, nu ska vi dyka" och blåste i ansiktet. Då kastade sig den lilla flickan ner i vattnet alldeles själv. Så himla modig liten tjej jag har!

Efter alla aktiviteter varvade vi ner med en fika på stan, blev invigning på uteserveringen!

Idag ska vi åka med Sarah och Milton och hälsa på hos Cattis. Var länge sen jag träffa nån av dom så det ska bli himla trevligt!


Här är lite bilder från i söndags när vi var i lekparken!










Morots-Casper!


Broccoli-Isabelle!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback