Söndag

Hej på er!
Har precis lagt Isabelle för sin lilla förmiddagslur. Mattias sover fortfarande, hans tur att ha sovmorgon idag.
Själv har jag varit uppe sen kl6, men jag klagar inte. Allt efter halv 6 känns ganska ok.

Har haft en mycket trevlig helg so far. I fredags hade vi lite mamma-lunch och playdate hos Ida med 2 andra mammor och deras bebisar. Full rulle var det och barnen (och vi) blev ganska utmattade av allt ståhej.
Jag och Ida tog oss ändå ut till rydsskogen för att avverka årets första utomhusjogg. 5 km klarade vi oss igenom. Nu är det bara att fortsätta i samma anda och arbeta på att få ner tiden!
På kvällen var Stoffe och Linn här och åt middag och kollade film med oss.

Igår åt jag lunch med Anna som jag inte sett på jättelänge, härligt att catcha upp lite. Hann även med en fika med mamma.
På eftermiddagen gick vi bort till Sarah för att hänga lite med henne, Milton och Janne. Milton verkade bli lite irriterade på stackars Isabelle så hon fick sig en och en annan smäll. Hon verkade lite glad för det.

När resten av familjen vaknar igen ska vi ta en tur till lekparken.

Det var vår helg det!



Jag och Isabelle ute hos Cattis tidigare i veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback