Babysim

Nu är vi hemma efter dagens äventyr, Isabelle sover middag (tack och lov! Hon är ofta alldeles för upptagen med annat för att sova) och jag tag mig en liten köpp kaffe.
Det var ju som sagt sista gången för terminen på babysimmet. Vi började med att bada lite i äventyrspoolen innan vi gick ner i den jättevarma babysimspoolen.
Träffade Ida och Casper där, Casper blir ju 1 år idag och hade med sig mormor dagen till ära. Isabelle blir ju 11 månader idag, tiden går himla snabbt!
Efter simmet bjöd Idas mamma oss på smaskig lunch. Jag och Isabelle gick och handlade en examenspresent till min amerikanska Sarah och sommargardiner till vardagsrummet.

När Mattias kommer hem ska jag hämta ut ett paket. Mattias hade fyndat en gitarr idag, fast det vet han inte om än. Han la ett bud på en pantauktion och fick den. Oj

 vilken glad kille jag kommer ha ikväll. Och förmodligen ganska okontaktbar!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback