jämmer och elände

Just nu känns inte min kropp inte på topp. Känner mig övertränad i både knän och axlar plus att jag är helt stel i nacken. Har kört combat två dar i rad nu, vilket inte brukar vara något problem men jag vet inte om det är en sån himla bra idé egentligen. Måste nog se över min träning lite, insåg precis att den är ganska enformig. TRX 2 dagar i veckan och bodycombat 2 dagar, sen lite CX (core) på det. Men samtidigt är ju det den roligaste träningen...
 
Annars händer inte mycket här hemma. Blev ju klar med min utbildning i januari och söker nu jobb för fulla muggar. Går inget vidare, är ju lite svårt med tid att söka tyvärr, Isabelle får bara vara på dagis 3 timmar om dan, varav en halvtimme går åt till hämtning och lämning. Jaja, det ska väl lösa sig snart hopas jag!
 
Isabelle mår prima. Växer och utvecklas hela tiden, visar nya färdigheter hela tiden. Språket har verkligen tagit fart och hon är inte lika ilsk (inte lika, ilsk är hon fortfarande) nu när hon kan kommunicera bättre. Matproblemen verkar ha släppt och hon äter numer som en häst, "mee mee" skriker hon vill ha mer.
Åh, det händer så mycket att jag inte vet var jag ska börja (förutom där jag började nu då, höhö)
 
Hoppas allt är bra med er trogna läsare som kikar in här fast min uppdatering är så dålig! Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback