50 CENT

Ja nu ska ni får höra nåt som får öronen att trilla av, 50 cent kommer till Hultsfred. Det visste säkert alla innan, bara jag som är som himla o-festivalig. Men nu blir det annat, här ska åka för jag kan absolut inte missa chansen att se min favvo-rappare i action. Är dock tveksam över om nån av mina kompisar kommer att följa med mig frivilligt, är inte säkert på att nån är sådär rap-tokig....Men känner ni er manade, tveka inte att säga till. Ni får ju chansen att bo i ett lerigt tält med mig med, vem vill inte göra det.?!

Kvällen igår var trevlig, åt smarrig pizza och gick på bio. Såg "Number 23" med Jim Carrey. Läskig och långsökt, just the way i like 'em!
Dagen idag började med en abrupt väckning av en liten (?) katt som stod och klampade på mig tills jag efter en timme bestämde mig för att gå upp. Har ju mammas katter sovandes här nu när hon flyttar...
Idag har jag bara en föreläsningen, sen blir det hem och försöka sova lite. ska jobba i natt, men börjar inte förrän 1 så jag känner att det kan bli lite knivigt att hålla mig vaken. Sen har jag punka på cykeln också, surt. Pappa ska fixa de imorn tror jag, han tyckte jag skulle lära mig sånt själv men det var minsan inget kvinnogöra tyckte jag. Jämställdhet gäller bara ibland och när jag tycker det!

Och ni, tänk på det här med 50 cent, jag börjar trevligt och ger er ett val. Hjälper inte det kan det bli fråga om hot och ev. kidnappning. Ett nej är bara ett nej tills det blir ett ja, det vet väl jag om någon.

So long


Sarah: kanon med koftan, är säker på att den har hemlängtan!

image8

En av katterna som så rart ockuperar mitt köksbord



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback