Allmänt risig...



Ännu en dag som inte känns super. Har helt rubbat ont i tänderna, det ilar och jag kan inte tugga nåt...Detta innebär att jag sväljer maten nästintill hel och det är säkert inte så bra heller. Pratade med min moster som är tandsköterska och hon sa att det säkert var stress så nu åker min bettskena på nattetid igen och får väl försöka lugna ner mig lite. Känner mig inte så stressad, men mamma sa att det var jag bestämt visst det! Sen har jag ju mina utslag i ansiktet också som inte blir bättre, snarare tvärtom. Kanske har det med stress att göra också, vem vet? Snyggt är det iaf inte!

Hockeyn igår blev ju ingen succe direkt, trodde faktiskt dom skulle vinna den här matchen men tydligen inte. Jag och Anna satt som idioter och skrek i 3:e perioden men det hjälpte visst inte.
Resten av kvällen hos Helena var jättetrevlig. Får en sån ego-boost av att träffa Anna, hon går och berättar för alla hur rolig och underbar jag är, aawwww... det är ju hon också! Därför vi är kompisar tror jag, haha!
Vid halv 12-hugget gick hon och jag ner på stan, resten stannade kvar hos Helena ett tag till, låg och sjöng på golvet och hade sig.
Valde BK-kön för den såg mycket kortare ut, vakten kollade inte ens leg. Lätt förvånande eftersom dom är så griniga annars. Så fort vi hängt av oss gick vi över till Harrys. Sjukt mycket folk och övre dansgolvet var en utmaning, att lyckas stå upp. Blev knuffade fram och tillbaka åt alla håll..
Fick höra att jag var lik Marilyn Monroe, han fråga om jag körde på den stilen, inte direkt va?!
Anna gick hem tidigt, men resten av gänget var ju kvar så partyt fortsatte. Hade jättekul!
Käkade gigantisk kycklingkebab-tallrik (bad om en liten liten kycklingkebab bara) med Anton och sen hem och soooooooov

Idag har jag varit på ikano med mamma och hennes kompis. Såg Malin och David från lets dance förra året, dom svängde runt lite utanför bokia.
Sitter hos mamma nu och väntar på att få lunch, nåt som inte behöver tuggas så mycket.
Sen blir det spinning och sist men absolut inte minst mys med Malin ikväll!

Dethär blev en hel uppsats som vanligt, f'låt...



image11

Så här kan det se ut när det är 3 minuter kvar av sista perioden, då är man inte lycklig (vi kollar på tv'n alltså och inte ut i tomma intet)



Kommentarer
Tha redhead

*sucka* Men vet du vad Lena? I lööööööv u so very much...min egoboost numero UNO! finns ingen som ja skulle skrika så mkt med framför tv:n

Cs sen pusss

2007-04-15 @ 16:50:09 | http://scandalgirl83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback