En natt avklarad

Sitter här och ska göra mig redo för min andra natt i kylarens tecken...Första natten gick helt ok trots min sömnbrist. Tiden gick snabbt och kylarna blev fina. Nattens samtalsämne var Astrid Lindgren...Vi kom fram till att namnet Karlsson dyker upp väldigt ofta. Dunder-Karlsson och Blom, Nils Karlsson pyssling, Karlsson på taket, Karlssons kalasklister. Sen har vi Herr Nilsson i 2 olika filmer. Allan Edwall dyker upp flitigt i många filmer. Sen kom vi fram till massa mer, den här diskussion varade i säkert 2 timmar, man kan inte kräva att konversationerna ska vara så djupa kl 4 på morgonen. Måste tacka Karin också som glatt svarade på mitt sms vad den tredje pojken i bullerbyn hette (Bosse).
Fick också höra att tjejerna nuförtin såg ut som horor med sina strumpor och kjolar. Och sen blev dom visst sura när någon påpekade det.. Konstigt?! Haha, vilka fördomar...

Har varit på promenad idag med Sofie, var ute jättelänge och sen åt lite på donken. Hämtade en overall till akuten från Carro och sen hem.
Nu laddar jag med energi i form utav kaffe, ska nog gå bra de här med!
Ha en underbar kväll alla ni som får ut och svira!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback