Knäckebröd och allergi

Har haft en mucho spännande dag so far...
Hade lite basgrupp på morgonkvisten, tog blodtryck på varandra och fann ett nytt favoritord: diffundering! Används gärna så ofta som möjligt!
Lunchade lite och köpte biljetter till sjukhusfesten...
Sen hade vi en liten lab eller vad man ska säga med basgruppen, vi kollade hur te fungerar i kallt/varmt vatten..samma sak med socker. Sen tugga vi knäckebröd och när vi tuggat färdigt skulle vi tugga lite till. Analysera smak och konsistens... ja ni kan ju tänka er hur spännande detta var... Nu ska vi då använda vår nya kunskap i ett seminarie, och jag är med i knäckebrödsgruppen, yey!
Och ja har kommit på att jag kanske inte är förkyld utan att ja nog har allergi, ska knapra i mig lite allergi medicin så får vi se. hatar hatar hatar att va sjuk, framförallt att inte kunna träna!
Snart ska ja kila iväg till mamma och hjälpa henne lite med flytten. Sen kommer favorit-svempa! vad vi ska hitta på vet jag inget om, men det blir nog trevligt vad vi än gör, kan inte bli så mkt annat. Har saknat honom!
Japp, så ser läget ut



Kommentarer
sarah

nu ligger din kofta på lådan och väntar att få börja sin resa!!! puss

2007-04-04 @ 21:03:09 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback