LHC-skandal

jaa, jag säger då det. LHC valde tydligen att förlora idag, ordentligt!
Satt och kolla med Anna och vi var helt övertygade om att vi skulle kunna göra det hela bättre själva. Eller inte...
Men kommentator skulle jag lätt kunna bli, eller en sån som lägger till röster vad spelarna tänker (för sånt vet jag om någon!)
Saknade butt-ending, har läst igenom mitt lilla program från amerikat och lärt mig ett å annat. Kunde iaf skrika ut high-sticking! I staterna är det lite mer action i matcherna! Wihooo!

Nu ska ja sova, ska till frisören imorn och är man inte på hugget vet man aldrig hur man kommer ut därifrån. Kanske som Brittan, det vore nåt!



Kommentarer
Tha Redhead:P

Förstår det inte kan någon förklara...VARFÖR VI FÖRLORADE igår, fortfarande tröstlös *asg*

2007-04-13 @ 11:44:24 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback