SjukHUfesten

Sitter här i startgroparna, ska alldeles strax trampa iväg till Karin för en liten inflyttningsfest. Sedan leder kosan till nh och the big event of the year (?), sjukHUsfesten. Alla höjer detta lilla party till skyarna, har personligen inga större förväntningar, vad kan hända på en fest som är så himla speciellt?! Om jag har rätt eller inte får ni veta imorn!

Annars har jag haft en bra dag, rätt tråkiga föreläsningar. Men efter det strosa Bella och jag runt på stan,käkade lunch på Bosses (nyttigt va?). Vi försökte skapa rättvisa i samhället när ynglingar trängde sig före oss i glasskön. Mysigt var det iaf, vårigt och allt!

Nee, nu får det vara nog, off I go! Tråkigt bara att mitt ansikte tajmat in sig med charmiga utslag en dag som denna. Vad skulle en göra utan smink?

Bye bye then


Å tack mina gullefjun att ni stöttar mig i min nya hair-cut



Kommentarer
Sofie

Hej Lenin! Nu har jag med skaffat mig en blogg haha..

2007-04-14 @ 12:50:33 | http://johsofie.blogg.se/
Tha Redhead:P

Babe..party 2night...o vet du vad och ja hoppar ut genom fönstret om inte LHC vinner *asg*

2007-04-14 @ 14:40:30 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback