zzzzzzzzZZZZZzzz

morsning!

usch, idag är jag inte pigg!
Kvällen igår var riktigt trevlig. Massa folk från klassen var där och alla dansade glatt! Tycker så mycket om min klass!!!
Kvällens roligaste måste ändå va killen som jag och Carro pratade med, för att komma ihåg våra namn sa han "lena Lena" om mig, inte så otippat. Carro däremot fick vara "hårda smutsiga Carro", vad kom det ifrån nånsin?!
Hade planerat att ta massa roliga kort, kollade på kameran i morse...ett kort hade jag tagit, på sskål-folk i gröna ompa-lompa peruker. Alltid nåt?!
Vi gick därifrån strax innan 3 och svängde förbi hakepi, jag åt inget dock... Sen minglade jag och Malin runt lite. Träffade en skum typ, jag vet inte riktigt vad han pratade om. Tror det var om vart nån bodde, "ja, det är bakom en...jag vill inte säga det på svenska men, graveyard". Nej för guds skull, säg det inte på svenska!!! vem vet vad som kan hända då?!
Det var iaf trevligt, inte överskattat även fast inget dramatiskt hände...killar är skumma dock, framförallt en...
Cyklade hem snabbt som blixten (inte lätt i klänning och högklackat) och bad för mitt liv...
Vaknade som vanligt tidigt, slöglodde lite på tv och tog en vända till systemet med Helena. Sen kom Fia och Sara in till stan och vi lunchade på Steves. Härligt med lite flötig mat en dag som denna.
Sprang runt i alla affärer men köpte bara ett guld-pennskrin på ordning&reda, är så avundsjuk på alla som har pennskrin, och nu är jag en av dom! Härligt att umgås med mina brudar, träffas ju inte så ofta nuförtiden. Vi ville bevisa för oss själva hur bra kompisar vi är och därmed ärliga i alla lägen. Som när Fia provade nån kreation och Sara sa att hon såg ut som en jätte-bebis! Hur bra kompis är man inte då?

Snart är det dags för nästa party. Ska till Helena, hockey och alkohol står på schemat. Idag ska väl ändå LHC lyckas vinna? Jag, Anna och Helena skrek som tokar förra matchen men det hjälpen tydligen föga mycket.
Efter det blir det kanske en sväng till Harrys, just nu känner jag mig inte så party, men det löser sig nog sen. Det brukar bli så. Bäst att skynda nu, börjar om mindre än 3 timmar!

Höres gott folk!



Kommentarer
sarah den underbara

ett kort är bättre än inget kort som jag brukar säga =).

2007-04-14 @ 17:05:21 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback