Rödluvan, kylare och hbm


Idag har jag sett Rödluvan, hur bra är inte den filmen kan man fråga sig?
Riktigt bra svarar jag! Sen vettja!





image48

Förutom att ha sett Hoodwinked idag har jag pluggat, pluggat, pluggat. Hbm-tentan närmar sig med stormsteg.
Jobbade natt igår så det har inte varit överdriver många vakna timmar idag, men så sent vaknade jag inte ändå...
Skulle slutat jobba i torsdags, men jag blev övertalad (mutad?) att jobba fredagnatt också. Har verkligen saknat natten (i jämförelse att jobba kväll alltså, helst är jag ju ledig såklart.) Tiden gick snabbt och jag såg bara syner och hallucinerade nån timme där vid 5-hugget. var otippat pigg. Glömde dock min kaffetermos där, får försöka ta mig dit imorn och hämta den. Kan vara lämpligt eftersom vi inte kommer att jobba på någon månad nu.

Nu ska jag ha en hemmakväll bymyself..Plugga och kanske kolla nån film. Kan vara skönt att vara själv ibland också, blir inte så mycket av den varan...

Vi hörs då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback