tunga väskor

idag vaknade jag av att hela huset skakade. Det lät som om det var ett tiotal galna mexikaner på taket...Klädde på mig och tittade ut och guess what? Det var ett tiotal galna mexikaner på taket! Galet effektiva, dom tog bort gamla taket och lade dit ett nytt på en halv dag, plus att dom hade en tacos-rast. Imponerande.
Idag har vi haft lite skönhetsvård i huset, pedikyr stod på schemat. Var så trevligt så, bortsett från att jag är så kittlig att det i princip är omöjligt att ta på mina fötter. Men lite närkontakt klarade jag av iaf..
Har provpackat o vägt mina väskor idag, ingen mer shopping för mig nu tyvärr. Förstår inte hur ajg lyckas....Men om man tänker att jag har köpt 7 par skor (bara 4 par till mig själv) och stört mycket schampoo o shit så är det kanske inte så ologiskt.
Nu ska ja snart piffa mig fin. Tror jag och Joseph ska ut ikväll, om han har lyckats fixa biljetter vill säga. Var tydligen nåt speciellt ikväll. Ska till n'club, mitt gamla hak sen förr. Blir nice...

Hoppas allt är bra där hemma! Saknar er nästan allihopa! (svårt att veta vilka som läser min blogg)



Kommentarer
karin

jag saknar dig i alla fall!

2007-12-29 @ 17:51:03
sarah

leeena nu har till och med jag börjat blogga igen...så vart är du honey??

2008-01-16 @ 11:42:12 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback