...

Idag försov jag mig igen...
Helena anade ugglor redan kvart i 7 i morse då hon slängde iväg ett sms för att påminna mig om att jag jobbade (vilket jag inte läste förrän jag hade slutat jobb). Klockan 9 ringde hon för att påminna mig muntligt, "jaja jag kommer vid halv 12" svarade jag halvsovande. "Halv 12!!??! Du börjar vid 11" fick jag till svar. Det blir nog bra tänkte jag och kurade ner mig under täcket igen. Nästa gång jag kollade på klockan var hon halv 11. Halv 11 behöver jag gå senast om jag ska hinna fram i tid. Så det var bara att kasta på sig några paltor och cykla iväg till jobbet. Efter en kaffe stämplade jag in 3 minuter över 11.
Annars har dagen varit som bra, som vanligt är jag som piggast när jag kommer hem från jobbet. Finns inte mycket spännande man kan göra såhär dags dock.
 Lika bra att gå å lägga mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback