Sekt-partaj

Igår var det fest i vildmarken. Med sekten, som nån så fnt utryckte sig. kan nog stämma, dessa fester är alltid galna och spårar ur på nåt sätt. Oftast är inte jag inblandad, och det var jag inte den här gången heller.
Hade iaf riktigt roligt!!! Kvällens låt var utan tvekan "mr dj".
Sov hos Fia och Daniel och vi spenderade dagen med filmtittande och pizza-ätande. Höll mig dessvärre bara vaken under "jurrasic park", den enda film som jag hade sett sen innan. Men bra det mådde jag af, förhållandevis. Fattar det inte, brukar inte må dåligt, men nåt måste ha hänt i Falsterbo. Var bakis som en gris hela tiden, skönt att vara hemma igen och fungera dan efter.


Kom hem till kvällningen, dumpade bara min väska innan jag åkte med Helena till Anna. Massa skitsnack och packade även lite kartonger. jag och Helena iaf, Anna gick mest runt och beklagade sig. Allt som vanligt alltså.

Nu blir det lite Scrubs innan det är dags att sova. Ska tvätta imorn, behövs, har tänkt att göra det enda sen jag kom hem från Skåne.


peace out



Kommentarer
Tha Redhead:P

hahahaha:D ja beklagar mig väl aldrig:D

2007-07-31 @ 17:27:56 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback