Hultan

Hallå!

Överlevde min tid i smålandsskogarna och är nu hemma på trygg mark igen..

Har verkligen haft det kanonbra!!!
Började med att få bra tältgrannar, eftersom vi kom lite sent fanns det inte mycket plats för oss att slå oss ner på. Men som tur var hittade vi några grabs som sa att dom hade en ledig plats vid deras camp.

Har druckit massa vin och lyssnat på bra musik.
Lite kul nu när jag läst massa recensioner, dom som jag tyckte var bäst tyckte resecenterna var sämst. Bäst var givetvis 50 Cent! Stod på 3:e raden och höll på att bli mosad men det var de värt. Hade antagligen både sett och hört bättre om jag stått längre bak, men ibland får man glömma förnuftet och inte vara så vuxen. Var iaf helt underbart!!! Gick som i extas efteråt, haha!  Manic street preachers var också jättebra enligt mig och Sarah. Bra betyg från mig är om jag får gåshud! Även Pet shop boys var bra, är inget stort fan av deras musik, men deras show var helt kanon! Kan nog delvis bero på att dom har Englands sexigaste dansare. Gaaaah, give me!
Andra som jag såg var : Ozzy, Gentleman, Ison & Fille,  Evanescence, Lisa Miskowvsky, The Ark, Mando Diao. Jaa, det var allt jag kom på nu...
Blev pålurad en ny telefon också, en kille kom från och bjöd på godis. En kvart senare står Sarah och jag där med varsin telefon, vattenflaska och massa godis. Vi är inte svåra inte!

Vädret var rätt ok, det började spöregna under pet shop boys, men det var sista konserten och vi var utrustade med poncho och paraply!
Nu är jag hemma iaf och är förkyld och har en ömmande kropp. Marken under vårt tält var fylld av stenar som vi fick sova på, men men, det var iaf vattentätt, alltid nåt.

Sammanfattningsvis har jag haft en kanonfestival med kanonsällskap. Nästa gång gör jag och Sarah Paris!
Hittade lite bilder på hemsidan, i vänta på våra...


image32  Hultans bästa!!!


image33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback