Logdans

Och nu sitter jag här bakis igen, känns som en fin blandning tillsamman med minn förkylning. Mår verkligen som jag förtjänar idag.
Var med Helena och Charlotta på Örsåsa igår. Först lite grillning och förfest hos Svempa. Tuffade sedan ner i en folkabuss som sjöng på sista refrängen.
Hade ganska kul, är inte på topphumör så då kanske jag inte ska räkna med en toppkväll?! Blev så bra det gick tror jag iaf. Gjorde dock kanske lite dåliga val som jag inte vet hur konsekvenserna blir efter nu bara. Får väl hoppas att allt blir bra. Men jag upphör inte att förvånas av både mig själv och andra.
Träffade lite kända ansikten, men inte så många som jag brukar.
Idag har jag inte gjort mkt vettigt, åt på mcd på vägen hem sen har jag bara legat och slappat. Är hos Helena nu och ser på fast and the furious. Har ätit varma mackor och rabarberpaj.


 Våra fina kransar


 Några av Svempas icke så sällskapsglada tjurar



David, vi åker 15:e augusti...du?



Kommentarer
sarah

dåliga val?? kanske behövs en telefon uppdatering?

2007-06-25 @ 09:24:37 | http://sarahm.blogg.se
Tha Redhead:P

Guuuuu va söta ni e i kransarna:D

2007-06-29 @ 13:35:36 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback