Röstlös

Idag när jag vaknade upptäckte jag att jag nästintill tappat rösten, om inte annat låter detsom jag är i en jobbig fas av målbrottet. Och DÅ frågar folk hur jag mår, här har jag gått och varit förkyld hela veckan, men nu börjar folk att oroa sig bara för att det hörs.

Nu ska jag skruda om till nåt midsommarfint och gå ner till åhlens innan min lunch med mor.
Har massa cider där också som pappa lämpa av igår (hos mamma alltså). Kom på lite sent att systemet inte skulle vara öppet idag så pappa fick rycka in. "JAG på systemet?!", skrockade han. Han dricker inte så mycket. Sen ställde han det märkliga frågan "du har inte funderat på att ha en vit midsommar?", varför skulle jag har funderat på det? Tok där... Hur somhelst fick jag mina cider så nu är allt fina fisken.

Hörs kanske senare idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback