Skiftad och klar

Igår ägde sskåls skifte rum. Vi i nya Sskål samlades först på Flamman för lite gyckelträning och mat innan vi begav oss till Irret. Vi framförde våra nya gyckel och blev försedda med fulvin. blev uppdelade i 2 lag, jag hamnade i det fina laget sköldpaddorna. Umgicks lite med gamla sskål innan det var dags för vandring. Först ut var Medsex där vi körde irländsk julafton och sköt ner "fula gubbar" med ärtor. Sen var det Fyllecellen där vi fick jucka sönder ballonger med raklödder i. Var roligt o kladdigt. Läxmästeriet höll med fulvin i mängder och sen gick vi till....jaa..kommer inte riktigt ihåg vilka. Sen var det sskåls tur igen och där fick vi kasta ägg. Rullade sen hela vägen ner för backen i vallamassivet, det känns i kroppen idag kan jag lova. Sen fick vi skriva ord med rumpan hos FBI. Avslutade det hela med att grilla. Klockan var då runt 5 och alla var skapligt packade, en del mer än andra.
Följde med Carro hem så hon fick byta om och där drack vi mer öl. Hem till mig så jag fick byta om, mer öl och lite mintu. Mötte sen upp Pillan vid stångebro gatukök och handlade lite mat. Hem till Henke för fortsatta festligheter. men då tog all min energi slut och ja somnade i en soffa typ det första jag gjorde. vaknade upp runt 11 och cykla hem för att sova mer.
Sammanfattningsvis var det en SJUKT rolig dag, tack så jättemycket till alla som gjorde den så rolig!!!
Bilder kommer snart också...

Idag har jag legat i soffan och glott på tv hela dan, tog en promenix med Helena runt ån också.
Imorn blir det plugga för hela slanten. Ska klämma in en picnic med Malin på kvällen också.

Blir en fullspäckad vecka, men snart är skolan slut för den här terminen!



              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback