Sommar x

Nyvaken nästintill. Kom hem kl 5 i morse från den fina tillställningen sommar-x.
Hade varit där sen 8 så det kändes lite lätt som att det räckte. men det var roligt iaf. Fick lite blandade pass, mer eller mindre spännande. Lite vakt, lite garderob och lite bar. Verkade vara en jätterolig fest för dom som var där.
Ikväll får vi alla belöning för detta. Eller rättare sagt med start kl 2. Ska alldeles strax cykla till kårallen och där ska vi få dricka det som blev kvar sen igår och sen gå vidare till hg för nån sittning och vidare bartömning. Jag är glad om jag klarar mig till 9 ikväll. Ska inte vika först iaf...haha
Nee nu är de bäst att ja fixar mig iordning färdigt, får ju inte ha ovve ikväll, ställer till med lite garderobsångest.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback