Allergi

Jaha, då kom den då...allergin.. Var så nöjd att jag sluppit den i år men det var visst för att inte det som jag är allergisk mot börjat blomma än... kul.
Försov mig rätt rejält imorse, vakna tjugo i 10. Skulle börja 8 och hade satt klockan på kvart i 7. Men så kan det gå. Det var bara att kasta på sig lite kläder och trampa iväg till skolan. Var inte så kul idag...kände mig grinig och omotiverad. Var iofs bara där en timme men det räckte så lagom.
Nu är jag hemma och våndas över min näringsrapport, vill bara bli av med den. Tror det bästa sättet är att helt enkelt sätta fart och skriva den. Ikväll blir det yoga...wiiiee
Ringde och pratade med min stetoskop-kontakt också. Hon skulle skicka dom stetoskopen som inte kommit. Blev lite förvånad att hon trodde på mig. Jag utgår alltid från att folk ljuger och tror att alla andra också gör det..Haha, vad bitter jag låter..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback