Festeriutbildning

Min dag har spenderats på Campus Valla med festeriutbildning på schemat.
Överlag kändes det som en givande dag även fast vissa saker kanske var lite överflödiga. Eftersom jag är projektansvarig och ingen riktigt vet vad det går ut på fick jag följa med Pillan på kassörernas möte. En del i det hela som inte kändes så givande. Fick iaf goda mackor till lunch och lyxade till det med glass på donken.
Skulle myst med Malin efteråt men hon var så trötter så vi tog en rain-check. Har istället varit duktig och skrivit på min näringsrapport. Är färdig med protein nu tror jag. Nu är det "bara" energihomeostas och c-vitamin kvar. Yey!

Fick lite matångest när jag inte hittade nåt hemma att laga nåt vettigt på så jag hade en shopping-dejt med David på Netto. Fast om jag ska vara ärlig saknade jag mest att inte ha nån fetaost hemma. Är lätt beroende. Nu blev det iaf curry-torsk med ris, får väl se om det går att äta.

Så har min dag varit iaf och nu vet ni det. Kul va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback