Helgen avklarad

Just nu är jag så trött att det känns som om jag skulle kunna ramla ihop och dö. Slutade vi halv 8 imorse...sov från kl 8 till 11.. och nu är det dags för skolan. Känner mig inte jättefräsch efter 3 timmars sömn.
Helgen har gått bra även fast jag fått stå själv lördag och söndag. Har haft de rara pojkarna som hjälpt mig.
KOnversationerna har mestadels handlat om snusk, lumpen och kroppsbehåring. rätt intressant, brukar inte prata om något av det särskilt ofta annars. Kan ju inte undgå att bli road iaf
Nu var det sista helgen på ett tag, börjar ju köra kväll om 2 veckor. Blir lite tråkigt att inte få se pojkarna på ett tag, har ju blivit van vi det nu.
Nee, det var dom 33,5 timmarna det
Usch....jag är så trött att det bara snurrar. Blir fint att sitta på bs till kl 4. vet inte om jag ska satsa på kaffe eller inte...



Kommentarer
Stolen

Lider med dej!! Och nästa helg blir det antagligen jag som får köra detta mastodontpass....och med min tur får jag väl stå alla tre nätter själv....
Men sen blir det du och jag igen och SFI förstås...

2007-05-28 @ 11:56:22 | http://kallelona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback