Huvud-fylla

Har varit på torget och druckit cider med min goda vän kommisarie Rödskägg (aka Helena). En mycket trevlig afton i skitsnackets tecken.
När vi spatserade hem och hade en vild debatt om hur märkliga pojkar är noterade vi att vi var smått salongsberusade. På TVå ynka cider!! Det bevisar alltså att fylla kan vara nåt psykologiskt. Jag menar, om man går ut en kväll klunkar man ju lätt i sig en flarra vin och nåra cider och känner inte alls av dom första två ciderna. Men här bara för att man vet att det bara blir två cider och sen hem framför Greys så känner man givetvis av denna dryck. Det är ungefär som om man tar mycket mat på tallriken, man äter så mycket som finns, oavsett om det är mycket eller lite och sen blir man mätt. Förstår ni? Jag förstår iallafall och Helena gör nog också det.
Jaa..de var allt jag hade att säga om detta.



Kommentarer
sarah

åååå du är så smart gumman!!!

2007-05-24 @ 09:11:30 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback