Lagom lördag

Precis hemkommen från mamma. Vi slappade, drack vin (mitt nyinköpta tysklands-vin) och såg på Old School. Rätt töntig film men jag älskar Will Ferrell. Hur söt är han inte i sitt gymnastik-nummer?
Något näringsrapport-skrivande blev det dock inte, skrev bara ut några papper. Ska käka hos Malin imorn efter festeri-utbildningen, men får väl fatta mig kort och åka hem och skriva vidare. På måndag ska den in!

Hur som helst var det en skön lördagskväll utan party-panik efter fast jag var lite småsugen på Elinpiaden. Men det blir party så det räcker nästa vecka så jag får hålla mig på mattan nu.

Nu ska ja sova, så jag är pigg och fräsch (för en gångs skull) imorn!
Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback