Lätt beroende

Visst att seventh heaven brukar vara töntigt (fast det är fortfarande ett av mina favvo-program), men idag alltså...
OMG, det tog priset! Simon skulle vara man i huset och sprang runt och skällde på alla. Sen är han (och resten av familjen) så märkliga. Berätta sitt livs historia för alla dom träffar.. "öhh..hej kan du hjälpa mig att bära mina böcker, min pappa fick hjärtinfarkt och nu är jag man i huset men ingen lyssnar...blablabla". Och trots detta kan jag inte sluta titta, kanske borde söka hjälp! Efter morgondagens program..eller kanske till helgen? ingen brådska



Kommentarer
SSSS

ja nog tror jag att jag kan bränna filmerna...är det någon speciell du vill ha?

2007-05-29 @ 11:11:45 | http://sarahm.blogg.se
Tha Redhead

Lena, jag vet begäret efter Sjunde Himlen e stort...vi kanske kan starta en "anonyma sjundehimlen fanatiker" och prata ut:D

2007-05-30 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback