Min Peter...

...är inte tecknad!!


Har haft en göttig dag. Lite skola (utan vilda bråk, kors i taket!), mycket mys med Jannicke och Maria. Promenerade och hämtade våra SOF-armband. Fint med plast, verkligen...
Lite gyckelträning med Sskål. Roligt när med man umgås med syrror en onsdag...klockan halv 9 efter en rätt lugn och trevlig kväll börjar folk få lätt panik...varför? Greys anatomy såklart!

Skulle hämta min hm-kläder från Helena och hade sån tur att jag blev bjuden på både tacos och ett eller 3 glas vin.
Sen kom Anna och dom skulle ut o svira. Jag sa tack för mig och gick hem.
Imorn börjar ju ändå SOF och då blir det partyparty i dagarna 3!

Tack o hej för mig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback