Mys med Anna

Aloha!

Har haft en rätt fin dag idag. Skrev en bokrapport med halva min bg i morse. Gick bra efter några vilda duster! Sånt kan behövas hävdar jag!

Sen var vi på fadderutbildning, var rätt lik festeristutbildningen, men de kan väl va bra med repetition?! Blev bjuden på en härlig vattnig sallad också.
Efter det var de soff-mys med Anna. Pratade skit och glodde på tv. Åt lite onyttigheter också..

Det var väl allt...ne just ja..kuggade tentan fick jag reda på idag. Shit happens. Tråkigt bara att omtenta-datumet gör att det antagligen inte blir nån USA-resa isommar. Damn! Sen fick vi inte våra ovvar som vi hoppats på heller, tur att jag har Carros så länge...
Aloha



Kommentarer
Tha Redhead:P

Tack för en myyyyyyskväll:P

2007-05-15 @ 23:20:03 | http://scandalgirl83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback