Party på g

Sitter här nyduschad och fin, ska snart göra mig redo för en partykväll med min kära (?) basgrupp. Förfest hos Helene, sen blir det nog Platens. Vet inte riktigt hur de är med förköp och allt sånt ikväll nu när det är nyinvigning i allt. Men det lär väl märkas, annars finns ju platå eller harrys.
Har annars idag spatserat runt i staden med Pillan. Vi har köpt piffiga skosnören till våra festeriskor. Har även köpt små käcka huvudbonader till skiftet på lördag. Tror att resten av Sskål kommer att uppskatta dom djupt.
Passade även på att köpa en liten munkjacka som var billig nog att sunka i på Hultan.
Nee, nu är det dags att piffa tíll mig så jag blir respektabel för kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback