Plugghäst?

Ville bara skryta om hur duktig jag är. Har hitills på min hemtenta skrivit ett scenario och frågeställningar med motivation till dessa. Nu återstår bara att skriva fakta och försöka dra in lite lagar, principer och sånt i det hela. Piece of cake? antagligen inte, jag ser framför mig en eftermiddag med näsan i någon härlig etikbok eller liknande.

Annars har jag tillbringat 1½ långa timmar i skolan med ett basgruppsmöte som antagligen var sämre än sämst. Vi i gruppen firade det med en fika på stan och jag slog dessutom till och köpte en ny bikini. Det blev en röd- och vitrandig även fast det inte blev några fyrverkerier från den. Det ska tydligen vara viktigt enligt säkra, manliga källor.

Nee nu ska ja hoppa in i studierna värld lite. Blev bara så stolt efter jag skrivit mina 306 välvalda ord. Bara 900 kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback