Så glad!!!

Åhhh...nu är jag så glad.
Skulle som bäst gå och lägga mig när telefonen ringde. Undrade såklart  vilken tok som ringde så sent.
Men det var ingen tok, det var min underbara värdmamma Joanne! Åhh, det var så underbart att höra hennes röst...
Fick prata med Jeffrey också, han har hunnit bli hela 16 år och allt gick så bra för honom i skolan och allt.
Anledningen att dom ringde (förutom att dom råkat sätta in 200 dollar på mitt Macys kort pch behövde mitt social security number) var att hon kom och tänka på mig när hon lagade kyckling. Folk har dom mest märkliga accossiationerna (hur stavar man det?!) till mig.
Kyckling duger fint till mig!


Nu ska ja gå och lägga mig, lycklig och fylld med kärlek.haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback