Segast

Åhhh..är så seg, kommer mig inte för att göra mig iordning så jag gjorde de här så länge, men nu jävlar

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag fick träffa så många av mina vänner
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Då sov jag
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Duschade
Det sista du sa högt?
Ja då hörs vi imorn då
Vad har du druckit idag?
Vatten, kaffe och lite vin...
Vad var det senaste du åt?
Potatis och sill
Vad var det senaste du köpte?
En fin huvudbonad
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Träfärgad
Vad är det för väder hos dig just nu?
Konstigt, mulet och konstant småregnande som inte märks, men rätt varmt
Godaste glass-smaken?
Maränschwiss på Bosses
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, eller attraktion iaf
Sover du tungt?
Sover som en stock
Drömmer du mycket?
Ja, varje natt
Mardrömmar?
Det också...
Vilket ämne är roligast i skolan?
Öhmm..inget är väl just jättekul nu, men det praktiska, omvårdnad duger rätt bra också
Trivs du med ditt jobb?
Jaa, faktiskt riktigt bra
Favoritklädsel?
Oftast jeans och nåt piffigt till
Favoritlåt just nu?
Sahara Hotnights - Cheek to cheek
Vad ser du om du tittar åt höger?
En vit vägg
Vad gör dig glad just nu?
Att ja ska gå ut och ha kul ikväll
Vad ska du göra härnäst?
Fixa mig iordning för fest
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Rätt seg
Favoritgodis:
Mörk choklad och naturgodis
Kläder just nu:
Morgonrock och handduk i håret
Musik just nu:
Blandat
Sommarplaner:
Hultan, jobba, plugga och nån storstad
Hur många kuddar sover du med:
fem
Spelar du nåt instrument:
Nee
Morgon- eller nattmänniska:
Natt måste jag nog säga
Vilka är viktigast för dig:
Familjen och mina vänner
Bio eller promenad:
Jaa, beror på sällskapet, humöret och eknomin
Är du kittlig:
Jaaa, är nog kittligast i världen
Snarkar du:
Det tror jag nog
Stjärntecken:
Vädur
Äckligaste insekten:
Kackerlackor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Vara superduper smart, kanske ha fotografiskt minne. Skulle bli lättare att plugga då
Vad vill du jobba som?
Ja, får väl säga syrra, annars pluggar jag nog på fel program
Stökigt eller välstädat?
Helst välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Kanske...
Gillar du att sjunga?
Jaa, hellre än bra
Anser du att du är stark? 
Njae, är väl inte svag iaf
Vad gör du om du får hicka?
Berättar det för alla
Vad längtar du mest efter just nu?
Att min sista tenta ska vara över och att jag klarar den



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback