SOF-biljetter

Det blev mycket möda och besvär för dom biljetterna...Jag och Sofie började vårat köande i går eftermiddag. Blev avbytta vid 8, kom tillbaka vid 3 och satt där till 8 på morgonen då biljetterna släpptes.
Under natten roade vi oss med att skriva gyckel, läsa och vila. Jag hann även med lite pokerspelande vilket ledde till att jag blev 20 kr fattigare. Ganska duktig var jag iaf. Årets byggarelåt spelade väldigt flitigt och "pappa häller upp ett stort glas öl..." lär nog vara kvar på hjärnan ett tag.
Åkte direkt därifrån till HUB och skrev en pjäs med min basgrupp. Sen var det dags att åka hem och vila upp mig lite.
Men givetvis har varendra telefonförsäljade i hela sverige ringt mig idag, jag har dock sagt nej eller lagt på luren alla gånger. Hann inte ens höra vad dom försökte pracka på mig.
Tvättar för fullt nu, sen ska jag till Jannicke och dricka vin med min basgrupp. Som tur är (?) tycker vi mycket bättre varandra när det inte är skol-relaterat.
Hörs




Kommentarer
Sofie

Tack så mycket (=

2007-05-09 @ 21:40:34 | http://johsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback