Trött som en gris

Hej och hallå!
Idag har min dag präglats av enorm trötthet med en smula yrsel.
Trodde att det beroddepå att jag var hungrig men när jag kände likadant efter en buffe på ghingis förstod jag att så var inte fallet. Lunchen var iaf trevlig, hela basgruppen utom Sanna. Blir sista gången vi är en bagrupp på måndag, vi undrar alla om det kan bli värre än såhär...det tror jag!
När jag kom hem skickade jag in min hemtenta och somnade sen som en stock. Vaknade halv 7...hade varit roligt om jag hade försovit mig till jobbet, eller inte roligt kanske men jag hade fått undrande blickar från mina arbetskamrater.
Kokar kaffe för fullt här, sen jag till Helena en sväng innan jobbet. Lite mat o så..kanske ett o annat mord...
Men ja är sååååå trött, sen ska ja stå själv också (vad jag vet iaf), blir ingen dans på rosor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback