Vin och lustgas

Igår var umgängeskväll med min basgrupp. Bara 2 fattades...dvs 6 var där...
Drack vin, spelade spel och andades lustgas. Trevlig kväll även om jag kanske har lite för mycket information om mina vänner nu. Vissa saker kanske ska vara osagda.
Vid 1-hugget fick jag och Jannicke för oss att gå på nattklubbsväng. Utbudet var begränsande och slutade på det enda alternativet, Maxim. Var inte roande överhuvudtaget. Försökte tvinga mig själv att ha roligt för att få valuta för pengarna. Var inte kvar så länge och besöket snittade på 2kr/minuten.
Helheten av kväll var iaf bra, bilder kommer vid senare tillfälle. Eventuellt..kanske..jorå men de ska nog fixas.

Idag har jag varit i skolan några timmar och sen bockat av 2 saker på min milslånga to-do lista. Det är helt galet vad mycket jag har att göra.
Ikväll ska jag inte göra nåt, bara sitta själv och glo. Alternativt kolla på Smith. Men själv ska ja va...går inte så bra med mina kompisfria dagar.


Plugga med ja! förtränger hela tiden att ja är student...

image14
Vi har ballong-kul

image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback