ajajaj

Ja det här helgen fick ju ett lite otippat slut, en liten tvist skulle man kunna säga.
Började så fint att med jobba i fredags, gick bra, tiden gick snabbt som bara den.
I lördags hade vi sektionssittning. Var skitkul även fast det var lite svårt att slappna av so toastmaster. Med-6 och CM var och gycklade och båda var kanon! Hur vi lät var nog en annan historia...
Flamman efteråt var riktigt kul också, även fast många killar verkar ha en konstig dragning till Tingeling. Fast iofs trodde de flesta att jag var en ängel...med grön klänning? Kvällen avslutades lite lätt dramatiskt med en flykt, men riktigt roligt var det iaf....
 De briljanta toastmastrarna, Arne Weise och Tingeling!

I söndags var det dags för jobb igen. Började bra, men efter några timmar började jag få ont i sidan av magen...Det kom och gick lite som det ville men tillslut, efter jag ringt och väckt min stackars far  mitt i natten + pratat med sjukvårdsrådgivningen bestämde jag mig för att det var bäst att kolla upp det. Kändes som om jag hade världens håll och det var verkligen punktsmärta där blindtarmen sitter så jag blev lite orolig. Så klockan 5 stämplade jag ut från jobbet och fick skjuts av snälla William till akuten.
Där kollade dom både det ena och det andra. Efter några timmar kom dom fram till att jag antagligen skulle opereras så det fick jag dropp och hela kittet. Några timmar senare kom dom fram till att inte skulle opereras utan gå hem och vänta ut smärtan. " det här är nog inget vi kan lösa med kniv", sa läkaren.... Så 9 timmar senare sitter jag med samma smärta och sönderstuckna armar...fint.  Tack iaf Karin som kom och tittade till mig, kändes inte helt mysigt att ligga där själv och va nervös...
Gör fortfarande ont, har varit hemma från praktiken idag men ska försöka gå imorn, får väl ta det lugnt bara.

Idag har jag faktiskt pallrat mig ut och köpt mig lite dollars, den är så låg nu så jag passade på.
Snart ska jag iväg på SSKål-möte, det ska jag nog klara av, har ju tagit det rätt lugnt idag.

Nu ska ja vila upp mig ltie tills dess..
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback