Kylarslit

Då var första natten på fabriken avklarad. Gick rätt bra med tanke på att vi inte jobbat sen i somras. Var kul att träffa Stolen också! Och alla grabbar!
Var helt slut när jag kom hem i morse, somnade innan huvudet landa på kudden. Vakna dock 45 min senare och var totalt disorienterad. Förstod verkligen inte var jag var, gick upp och kollade runt i lägenheten men fattade fortfarande ingenting. Riktigt otäck känsla... Men nu känner jag igen mig iaf och vet precis vart jag är, i soffan!
Håller på att laga mat, blir så knasigt med alla mål som ska hinna ätas när jag jobbar natt. är inte så hungrig när jag väl kommer till jobbet, men energin behövs.
Nu är det iaf 2 nätter kvar, brukar ju bara jobba 2 i rad så det blir lite extra tufft.
Annars knallar allt på rätt bra. VFU'n började den här veckan och jag trivs bra. Lite segt att gå upp i ottan bara, mitt morgonhumör är inte det bästa direkt. Men de boende och jobbarkompisarna är bra och trevliga!
Var på festerifest i torsdags med, sjuk-tema vilket passade oss i SSKål kanoners. Det var gips, rullstolar och rollatorer... Gipsade armen, högerarmen av någon oklar anledning. Gick resten av kvällen och störde mig på gipset och det kliade som bara den. Tillslut hjälpte några rara människor mig att bryta av det. Vilken befrielse!
Gårdagen var också en riktigt riktigt bra dag, jag är mycket nöjd med tillvaron. Hoppas det håller sig såhär bra!

Nu ska ja käka lite innan det är dags att dra på sig arbetshandskarna igen. SSKål ska jobba på legotrippen ikväll, lite tråkigt att jag inte kan vara med, men jag behöver verkligen pengarna.
Hörs då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback