party i dagarna 3...

jaa hej hej

då var skolan "klar" den här veckan, iaf det schemalagda. Helt klart blir de väl aldrig. just fan..måste skriva färdighetsträningsrapport också, det hade jag glömt..
hursomhaver, ikväll är det pallen. Ska äta lite med Helena, Charlie och Anna först. Sen blir det discodans. Är inte så värst taggad nu, men hoppas att humöret stiger i samband med att ovven åker på
Sen imorn är det nån form utav husfest i ryd och på lördag är det halloweenfest hos fia och db. Om jag nu inte får jobba. Har inte hört nåt än, men hoppet är inte dött. Får jag bara jobba nu i 2 helger så kan jag åka till usa. Det finns verkligen inget annat jag hellre vill än att åka dit nu. Skulle va en jäkligt skön morot för just nu känns de mesta rätt tugnt.

just nu är jag väldigt väldigt hungrig, men känner mig grymt omotiverad att tillaga något ätbart. Får se om de finns nån gammal lunchlåda som vill bli uppäten.

Sen blir det städning och piffning för hela slanten

later



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback