Helgen

Nu är ännu en helg slut. Har faktiskt varit en bra helg från början till slut.
I fredags var vi på draget-kravallen. Var mycket livat, men intrigfritt, vilket jag tycker är mycket skönt.
På lördagen var det själva dra't i spat-tävlingen. Var kallt och bakfullt.
Igår kväll var jag på Björns 25-årskalas. En lugn och fin tillställning, mycket trevligt. Har saknat mina "gamla" vänner.
Idag har jag mest slappat, jag och Charlie kollade på Shrek 3. Hurtade dock till mig en sväng och gick på spinning. Big mistake! Det näst tråkigaste spinningpasset nånsin.
Nu ska ja sova, försöka dämpa ångesten över mitt frisörbesök imorgon. Börjar bli nervös....Vi får la se hur det blir

  




Kommentarer
bon bon

guud vad fagra ni är

2007-09-18 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback