fylleblogg?

eller jag vet inte...det blir så märklig fylla när man smådricker hela dan. Hade iaf så stört ont i magen så jag gick hem ganska tidigt från eftersläppet. Hade ont i magen under tävlingen idag också, undrar vad det är?!
Min mobil som dom hade hittat var visst inte min, när jag prata med han på k&k beskrev jag min mobil som en ful samsung med ena skalet guld och det andra rosa.. och en sån hade han. När jag sen skulle hämta den försökte han pracka på mig en blåaktig sonyericson, "är den här din?". så jag är fortfarande mobillös, eller jag har min andra telefon, men i den finns inte alla nummer jag känner att jag behöver för stunden...Men det är väl tur i oturen att jag råkar ha 2 abonnemang...?!
Nu ska jag sova och hoppas på att mitt magont försvinner

image127



Är det inte märkligt föresten, att ju mer förbjudet nåt är eller ju mindre man kan få nåt, desto mer vill man ha det?



Kommentarer
Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 02:58:27 | http://joakimforsberg.blogg.se
sarah

vad fina ni är =)

2008-04-27 @ 13:16:19 | http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback